Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

 

 

  1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

 

Kérjük, amennyiben ügyfele kíván lenni a sioszallas.hu weboldalnak és vállalkozásomnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket.

Tájékoztatjuk, hogy kizárólag abban az esetben veheti igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben Általános Szerződési Feltételek minden pontjával egyetért, kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A Weboldal és az az alapján igénybe vehető szolgáltatás működésével és szerződéskötési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségeken veheti fel velem a kapcsolatot:

 

 

2.     Üzemeltetői adatok:

 

Adószámos magánszemély neve: Szlávik Anikó (a továbbiakban: szolgáltató) Székhely/postacím: 2100 Gödöllő, Palota-kert 15. 4/3.

Az üzemeltetett apartman neve: Siófoki Napfény Apartman

Címe: 8600 Siófok, Diófa 22. Web: sioszallas.hu Telefonszám: 06-70/317-2015 NTAK szám: MA24094059

Számlázási adatok: Szlávik Anikó magánszemély

Adószám: 59350493-1-33

Email: balatoniszallas2024@gmail.com

 

3.     A szerződés szerinti szolgáltatás lényeges tulajdonságai

 

Adószámos magánszemélyként üdülési, egyéb átmeneti szálláshely-szolgáltatás

M.n.s. egyéb vendéglátás tevékenységeim keretében a 8600 Siófok, Diófa 22. szám alatt található Siófoki Napfény Apartman megnevezésű szálláshely üzemeltetésével biztosítok szálláshelyet az azt igénybe vevő személyek (a továbbiakban: vendég) részére. Az apartman teljesen felszerelt. A szállás az üdülés megkezdésének napján 15 órától foglalható el, és azt a távozás napján 10:00 óráig kell elhagyni tiszta és rendezett állapotban.

 

 

4.     Megrendelés

 

A szálláshely foglalása, ezáltal az erre irányuló szerződés megkötése vagy online a honlapon keresztül, vagy e-mailben vagy személyesen történhet meg.

E-mail-ben történő megrendelés esetén a foglalásnak tartalmaznia kell: a megrendelő nevét, az érkezés és távozás dátumát, a vendégek számát.

A megrendelés visszaigazolása szintén minden esetben írásban történik.

A szálláshely foglalásának elindításával egyetemben kijelentik, hogy az általános szerződési feltételeket és a házirendet elolvasták, megértették és elfogadták.

Amennyiben a megrendelést a vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban közvetítő) adja le a szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a szolgáltató és a közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a vendéget.

5.     A szállás díja és kiegyenlítése

 

A foglalást követően a 100% összegről díjbekérő készítésére kerül sor. Ennek összegét a kiküldését követő 5 naptári napon belül kérjük átutalással kiegyenlíteni, mely után számla kiállítása történik. A számlát az Alapartman elfoglalásához szükséges belépési kódokkal együtt a megjelölt e-mail címre kiküldünk.

Amennyiben a vendég teljesítése határidőig megérkezik a szolgáltató számlájára létrejön a szerződés.

A szerződés a foglalás visszaigazolásával létrejöttnek tekintendő.

 

Lemondás/visszatérítés:

Legkésőbb 14 naptári nappal az érkezés időpontja előtti lemondás írásban (e-mail címre közvetlen) a befizetett összeg 100%-a visszautalásra kerül, arra a folyószámlára, ahonnan az utalás érkezett.

Legkésőbb 5 naptári nappal az érkezés időpontja előtti lemondás írásban (e-mail címre közvetlen) a befizetett összeg 50%-a visszautalásra kerül, arra a folyószámlára, ahonnan az utalás érkezett.

A szállásdíj tartalmazza a szállás költségét, a víz és áram szolgáltatást, fűtést, végtakarítást, ágyneműt, parkolást az ingatlanhoz tartozó kert használatát.

 

 

6.     Egyéb feltételek

 

Az apartmanba csak a bejelentőlapon szereplő vendégek tartózkodhatnak. Bármilyen ezzel a tárgykörrel kapcsolatos probléma felmerülése esetén, az apartman tulajdonosának jogában áll felmondani a szerződést.

További vendég(ek)et fogadni, kizárólag az apartman tulajdonosának előzetes megkérdezése és beleegyezése esetén megengedett.

A szállásadó jogosult – előzetes bejelentés nélkül – ellenőrizni, hogy a szálláshelyen, a bejelentőlapon, számlán szereplő létszámban tartózkodnak-e a vendégek. Az ellenőrzés nem járhat a vendég zaklatásával és az ellenőrzés, takarítás során a vendég személyiségi jogai tiszteletben tartásával kell eljárni.

Az ingatlan területére semmilyen háziállat nem vihető be.

Az épületben dohányozni, gyertyát, valamint füstölőt használni tilos! A kertben dohányzásra kijelölt hely áll a vendégek rendelkezésére.

A vendég távolléte során az apartman tulajdonosa csak kivételes esetekben léphet be az ingatlan területére. Kivételes esetnek számítanak, a közbelépés vagy bármiféle biztonsági óvintézkedés egy esetleges anyagi kár és felmerülő műszaki problémák elkerülése érdekében.

Az apartman területén a sportolási lehetőség megengedett, de az esetleges bekövetkező balesetekért felelősséget nem vállalunk.

Az átadott kulcsok esetleges elvesztése esetén a vendégek kötelesek azt haladéktalanul jelezni és annak árát, illetve a zárcserét a szállásadónak megtéríteni.

 

Parkolni az apartman zárt udvarán, vagy az utcán lehet. Kérjük, hogy autóikkal úgy parkoljanak le és közlekedjenek, hogy az épületek teteje nem rendelkezik hófogóval. Ebből adódó károkért a ház bérbeadója semmilyen felelősséggel nem tartozik.

7.     Reklamáció, panaszkezelés

 

Amennyiben a foglalás és a szálláshely igénybevétele során bármilyen panasza merül fel, kérjük, jelezze felénk a 2. pontban megjelölt bármely elérhetőségünkön. A panaszt minden esetben kivizsgáljuk és a panasz bejelentéséről történő tudomásszerzésünk időpontjától számított 15 munkanapon belül választ adunk az Ön részére. Ha ezen az úton nem sikerül panaszát rendezni, kérjük, forduljon a jelen ÁSZF-ben megjelölt békéltető testülethez vagy az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz.

 

 

A szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

 

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046 E-mail cím: skik@skik.hu

 

 

Fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

Somogy Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 7400, Kaposvár, Vásártéri u. 2.

Telefonszám: 06 (82) 510-868

E-mail cím: fogyasztovedelem@somogy.gov.hu

 

8.     Elállási és felmondási jog gyakorlásának lehetősége és következményei

 

A vendég az elállási jogát a szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja, továbbá ha a teljesítés megkezdődik, a vendéget indokolás nélküli felmondási jog illeti meg. A vendéget a szerződés megkötése előtt (a szálláshely visszaigazolása előtt) megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

A vendég az őt megillető elállási és felmondási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található nyilatkozat minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján írásban (e-mail vagy postai úton) gyakorolhatja, továbbá szóban is. Annak elkerülése érdekében, hogy a vendég helyett olyan harmadik személy gyakorolja szóban az elállás jogát – esetleg megtévesztve a szolgáltatót – akinek felhatalmazást a vendég az elállási joggyakorlásra nem adott, kérjük, hogy a szóbeli elállás vagy felmondás gyakorlása során szíveskedjen megadni a foglalás azonosító számát és a beazonosításhoz szükséges személyes adatokat.